Tα SUV και crossover αποτελούν τη σημαντικότερη τάση των τελευταίων ετών. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν όλο και περισσότερες παραλλαγές, με αποτέλεσμα να πλημμυρίζουν οι γκάμες τους από κατασκευές του είδους. Και πλέον αποκτούν κατά κόρων «καυτές» εκδόσεις; Αυτή είναι η νέα πραγματικότητα. Δεν μιλάμε για βελτιωμένες εκδοχές με ισχυρούς κινητήρες και αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά για μοντέλα με σοφιστικέ συστήματα μετάδοσης και στήσιμο, με σαφέστατο προσανατολισμό τις φιδωτές διαδρομές.

Hyundai και Ford επενδύουν στους αγώνες και δεν είναι τυχαίο ότι ο εκπρόσωπος της δεύτερης στο WRC το 2022 θα είναι το Puma! Στην περίπτωση της κορεάτικης εταιρείας, η δημιουργία του N Division είναι δεδομένο πως αποτελεί απόρροια της παρουσίας της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Κάπως έτσι, προσπαθώντας να προσελκύσουν τους πιο «ανήσυχους» οδηγούς, πάντα με γνώμονα την τάση της εποχής, προέκυψαν κατασκευές όπως το Ford Puma ST, αλλά και το τετρακίνητο Hyundai Kona N Line των σχεδόν 200 ίππων.

Πηγή